Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Usług Społecznych w Resku

Wyszukiwanie zaawansowane

Deklaracja dostępności

Centrum Usług Społecznych w Resku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.cus.resko.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Nadmierne koszty

Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agnieszka Kardasz — mejlowo dyrektor@cus.resko.pl lub telefonicznie 537 058 462.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy jego realizacja będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z urzędem na adres sekretariat@cus.resko.pl lub dyrektor@cus.resko.pl, telefonicznie od nr 91 39 51 396, 537 837 839 lub korespondencyjnie na adres Centrum Usług Społecznych w resku ul. Bohaterów Monte Cassino 9 72-315 Resko. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności należy składać za pomocą ww. środków komunikacji.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej:

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: Brak aplikacji mobilnej podmiotu publicznego.

Dostępność architektoniczna

1. Do wejścia, do budynków nr 9 i 10 Centrum Usług Społecznych prowadzi podjazd dla wózków inwalidzkich. 2. Osoby niepełnosprawne przyjmowane są w budynku nr 9 Centrum, w Biurze Obsługi Mieszkańca, które jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się również toaleta przystosowana dla potrzeb niepełnosprawnych. 3. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. 4. W budynkach dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynkach nie ma windy. 5. W budynkach nie ma pętli indukcyjnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna